Wereldkerk op weg naar Pinksteren

Met de Pinkstercampagne ‘Houd het vuur brandend’ nodigt de GZB u uit om met de wereldkerk op weg te gaan naar Pinksteren. Om het vuur van het geloof te laten aanwakkeren en zelf ook door te geven. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd, voor jong en oud. Doet u ook mee?

Zaterdagmiddag 15 mei: Challenge ‘Youth on Fire’ – www.gzb.nl/youthonfire

Zaterdagmiddag 15 mei start de challenge ‘Youth on Fire’. Kinderen en jongeren worden uitgedaagd om in 2 uur tijd zoveel mogelijk opdrachten uit te voeren om ‘het vuur brandend’ te houden! De challenge is sportief, creatief, getuigend en nog veel meer… ’s Avonds worden tijdens een miniconcert met Marcel en Lydia Zimmer (19:15-19:45) de winnaars bekend gemaakt.

De challenge is voor vier verschillende leeftijdsgroepen: Kids on Fire 6-9 jaar, Kids on Fire 10-12 jaar, Teens on Fire 12-15 jaar en Youth on Fire 16+. Vorm samen met kinderen of jongeren uit de gemeente, met broers/zussen en andere familieleden of met vrienden een team en meld je aan via www.gzb.nl/youthonfire!

Deze challenge kun je ook later (in de week voor Pinksteren) uitvoeren. Een mooie kans om juist kinderen en jongeren in de gemeente aan te vuren en bij zending te betrekken!

Zaterdagavond 15 mei: online event – www.gzb.nl/event

D.V. zaterdagavond 15 mei wordt het vuur vanuit de wereldkerk aangestoken tijdens een online event. Reis mee naar Indonesië, Costa Rica, Zuid-Soedan, Libanon en Bosnië-Herzegovina en laat u inspireren door verhalen die laten zien hoe God wereldwijd werkt. Ook kunt u genieten van prachtige muziek van Elise Mannah en Lukas Kramer.

Het online GZB-event ‘Houd het vuur brandend’ wordt, net als de vroegere GZB-dagen, in de buitenlucht opgenomen en uitgezonden. Een beetje nostalgie, maar dan in een eigentijds jasje! Het event start om 8 uur ’s avonds en duurt tot ongeveer half 10 (welkom vanaf kwart voor 8).
We hopen dat ook ú erbij bent! Aanmelden kan via www.gzb.nl/event

Bidden en Bijbellezen met de wereldkerk – www.gzb.nl/gebedsweek

Hoe brandt het vuur in ons leven en hoe geven we dat door? In de week voor Pinksteren biedt de GZB materiaal aan om persoonlijk en in kleine groepjes (verbonden met de wereldkerk) de Bijbel te lezen en met elkaar te bidden. Dit materiaal vindt u ook bij de Alle Volken die vrijdag 7 mei bij heel veel mensen op de deurmat valt. Op woensdagavond 19 mei bent u van harte welkom voor een online gebedsbijeenkomst met enkele gasten uit de wereldkerk.

Last modified: 3 mei 2021