Samen ZIjn
Vrouwendingen

Vrouwenactiviteit: inspirerende wandelmiddag!

Beste vrouwen van de Sijpekerk,

In onze gemeente bleek er behoefte aan activiteit(en) met en voor vrouwen.

Dit is er nu…

We willen zaterdagmiddag 6 juli een inspirerende wandelmiddag organiseren, voor vrouwen tussen de 12 en 120 jaar. Voor jong en oud dus! Het lijkt ons mooi om contacten/gesprekken te stimuleren tussen de verschillende generaties.

In Christus zijn we allemaal zussen, die ongeacht leeftijd, allemaal ups en downs in het leven kennen. Samen kunnen we elkaar ondersteunen en bemoedigen in het leven en geloof.

Deze middag zal geleid worden door twee christelijke coaches: wandelcoach Marleen Hilderink (www.heerlijkvrij.nl) en haar vriendin Sandra Bos (https://yib-women.org/).

We verzamelen om 13.50 uur op de parkeerplaats bij Zonnestraal en lopen naar het bostheater. Daar drinken we koffie/thee met wat lekkers erbij. Marleen en Sandra zullen dan een inleiding houden over een thema. Daarover volgt later meer inhoudelijke info.

Je kunt ervoor kiezen om alleen het praatje mee te maken en daarna weer naar huis te gaan. Maar je kunt er ook voor kiezen om samen een wandeling te maken door het Loosdrechtse bos. Deze wandeling zal ongeveer een uurtje duren. Tijdens de wandeling kun je gespreksvragen met elkaar bespreken. Mocht je daar geen behoefte aan hebben, dan kun je ook alleen wandelen en over de gespreksvragen nadenken.
De wandeling eindigt weer in het bostheater. Daar zullen we even met elkaar napraten, waarna iedereen weer rond 17.00 uur naar huis zal gaan.

Er zijn geen kosten verbonden aan deze activiteit. Wel willen we een collecte houden d.m.v. een open tikkie te sturen zodat de onkosten van Marleen en Sandra gedekt worden.

Iedereen is van harte welkom! Neem gerust een familielid (bijv. moeder, dochter, zus), vriendin of buurvrouw mee naar deze laagdrempelige activiteit!

Het is qua organisatie fijn als je laat weten of je van plan bent om te komen.

Spontaan aanhaken kan ook altijd!

"Moge God, die ons doet volharden en ons troost geeft, u de eensgezindheid geven die Christus Jezus van ons vraagt."

Romeinen 15:5

Voor meer informatie en aanmelden,

kun je contact opnemen met Conny

connydg@hotmail.com