Verhuur
Oude Pastorie

De Hervormde Gemeente Loosdrecht heeft diverse gebouwen tot haar beschikking. Dit zijn de Sijpekerk, de Oude Pastorie en het Wijkgebouw. Al deze gebouwen zijn afzonderlijk te huur, zie de algemene voorwaarden.

Verhuur Oude Pastorie

De Oude Pastorie is gelegen achter het kerkgebouw en is in de jaren ’70 van de 20e eeuw geheel in historische stijl gerestaureerd. Op eigen terrein is een parkeergelegenheid aanwezig voor zo’n veertig auto’s.

De diverse ruimten op de begane grond zijn te huur. De begane grond bestaat uit een entree met een ruime hal, garderobe en toiletten, een grote zaal (ongeveer 60m2), kleine zaal (ongeveer 20m2), een crècheruimte en een luxe keuken voorzien van oven, koelkast, vaatwasser enzovoort. De grote zaal is geschikt als bijeenkomstruimte voor vergaderingen, recepties, condoleances, feestruimte voor familiegelegenheden of als stijlvolle ambiance voor een lunch of diner.

Voor de verzorging van een koffietafel tijdens een condoleance of receptie kunt u contact opnemen met Dicky Rozendaal, tel. 035-5821301 of d.rozendaal@hetnet.nl

Voor afspraken inzake verhuur, bediening en catering kunt u contact opnemen met Erik Niesing, oudepastorie@live.nl

foto-gemeente-pastorie-01