Afscheid

Afscheid dominee en mevrouw Roelofse,

Al eerder werd vermeld dat ds. Rien Roelofse en zijn vrouw Madeleen op zondag 20 juni afscheid zullen nemen.

Dit afscheid vindt plaats in een ‘openluchtdienst’ om 15.00 uur in de tuin van de Oude Pastorie. Een viering in de open lucht is de wens van ds. Roelofse zelf, daarnaast gelden er in de buitenlucht minder beperkingen dan binnen.

U bent van harte welkom!

Wanneer u de dienst wilt bijwonen moet u zich aanmelden bij de scriba of Joke Hoekman: scriba@sijpekerk.nl / 06-10443136 of jhoekman5@hotmail.com / 06-29400012

De dienst wordt gestreamd dus u kunt ook thuis meekijken.

Na de dienst is er gelegenheid om Rien en Madeleen onder het genot van koffie en thee kort gedag te zeggen. Wanneer u de dienst via de stream volgt maar toch graag persoonlijk afscheid wilt nemen dan kan dit. Vanaf 17.30 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van de dominee en zijn vrouw in de tuin van de Oude Pastorie. Het is duidelijk dat we afhankelijk zijn van het weer. Uiterlijk 12 juni zullen we beslissen of de dienst in de open lucht kan doorgaan. Zo niet dan is er een plan B. Dan zal de dienst naar de kerk worden verplaatst. Dan zijn we veel beperkter in de ruimte en zullen er minder mensen in de kerk mogen zijn. We zullen wellicht mensen moeten teleurstellen. Voor deze gemeenteleden wordt nagedacht over een alternatief zodat uiteindelijk iedereen gelegenheid krijgt om afscheid te nemen. Dit zal tegen die tijd worden gecommuniceerd.

U begrijpt dat er gezien de beperkingen creatief denken en ad-hoc beslissingen nodig zijn. Daarom kunnen we u nu nog geen details bekendmaken over plan B. Kijk voor de laatste informatie op de website en op de gemeenteapp. Ook kunt u altijd bellen of mailen met de scriba.

Dominee Rien Roelofse en zijn vrouw Madeleen kunnen uw bemoediging en steun goed gebruiken. Stuur hen gerust een kaartje en draag hen op in uw gebed.

Afscheidscadeau: Als gemeente willen we ds. Roelofse en zijn vrouw natuurlijk een aandenken aan onze gemeente meegeven. We hebben hen gevraagd naar hun wensen. Wilt u hier aan bijdragen maak dan uw gift over naar NL 13RABO0373709781 o.v.v. afscheidscadeau dominee Roelofse. Uiteraard laten wij u weten waar het geld aan is besteed.